Pune-ţi o dorinţă şi fă ca acest lucru să se întâmple

25 Iun 2014
Malvina Cervenschi, “ştirista de la TVR” cum era cunoscută,  este creatoarea brandului Malvenky, un brand care îşi doreşte să facă fericite toate femeile şi să le marcheze orice moment important din viaţa lor. De aici şi mesajul Malvinei de pe brăţările create de ea “Pune-ţi o dorinţă  şi fă ca acest lucru să se întâmple” Malvina Cervenschi, “ştirista de la TVR” cum era cunoscută, este creatoarea brandului Malvenky, un brand care îşi doreşte să facă fericite toate femeile şi să le marcheze orice moment important din viaţa lor. De aici şi mesajul Malvinei de pe brăţările create de ea “Pune-ţi o dorinţă şi fă ca acest lucru să se întâmple” In cele ce urmează Malvina ne-a răspuns la un set scurt de întrebări din care înţelegem că tot ce contează este să faci ceea ce îţi place şi cu siguranţă va fi bine.

Toata lumea te cunoaște de la pupitrul deștiri al TVR-ului. Cât de greu a fost sărenunţi la acest domeniu şi să treci îndomeniul afacerilor?

- Aceasta decizie am luat-o în momentul încare mi-am dat seama că îmi doresc să am unbusiness propriu. Aş spune mai degrabă că mi-am dublat cariera în televiziune cu una de antre-prenor. Am o latură creativă foarte dezvoltată,însă cea mai mare provocare a fost să construiescexact acel lucru care nu exista pe piaţa românească,să-i conturez o poveste, să-i ofer o identitateconvingătoare şi atrăgătoare şi să-l transformîntr-un produs dorit de cât mai multă lume. Credcă acel "tipping point" - momentul în care amhotărât să merg pe un alt drum – a venit de laconvingerea că în viaţă parcurgi mai multe etape,te transformi, te motivează lucruri noi şi diferiteşi atunci e firesc să faci schimbări în funcţie deceea ce descoperi că-ţi place. Fiecare dintre noise naşte cu un talent pe care trebuie să şi-l de-scopere în timp şi pe care are posibilitatea să-ltransforme într-o resursă. Aproape doi ani ammers în paralel cu dezvoltarea afacerii şi televiziunea. La un moment dat, am ştiut intuitiv cătrebuie să iau o decizie. Am o atenţie distributivăbună, însă cu siguranţă nu poti face două lucruride această amploare la fel de bine în acelaşitimp. Am ales să mă concentrez momentan peafacere, deoarece îmi pune în mişcare toatesimţurile, îmi aduce cele mai neaşteptate bucuriişi - cel mai important pentru mine - ştiu că lasceva în urma mea: un produs creat de mine careaduce bucurie şi mulţumire. 

”Faptul că sunt persoană publică m-a ajutat mai târziu în promovarea afacerii” 

Pentru început, am avea curiozitatea săaflăm cum a aparut brand-ul Malvensky? 

- Lucrurile s-au schimbat pe parcurs în mo-mentul în care am descoperit că pot face maimult pe cont propriu: din angajat la stat amdevenit asociat unic. Experienţa a fost una nouă,mai ales că în sistemul educaţional românesc nuai de-a face nici măcar cu o minimă experienţă de antreprenoriat. Nu-mi aduc am-inte să fi făcut cunoştinţă cuceea ce înseamna munca înechipă, posibilitatea de a realizacâştiguri din activitatea proprie,managementul bugetului personal, lucruri pe care alţii leînvaţă, poate, din primii ani deşcoală. Tatăl meu a avut o firmăde transporturi şi, fără să vreau,am învăţat din acea experienţă. 

A fost o provocare să transform o simplă idee într-o afacerefără niciun fel de plan de businesssau investiţie. Cu siguranţă, fap-tul că sunt persoană publică ma ajutat mai târziu în promovareaafacerii, menţinerea legăturilorcu media, crearea unui plan demarketing, plan de promovare,comunicare. Însă, la început, ni-meni nu ştia cine face acestebrăţări roşii cu pandantive vân-dute pe un carton cu mesajul"Make a wish and let it happen"până în momentul în care amgăsit numele brandului - Mal-vensky şi am adăugat semnaturape carton: Malvina. Abia dupăaceea s-au creat o pagina deFacebook, un shop online peFacebook, site-ul oficial etc. 

Primul eveniment de lansarea avut loc după un an, odată cuapariţia primei colecţii cu diamante My First Diamond, colecţieprin care am oferit femeilor posi-bilitatea de a-şi permite singureo bijuterie cu diamant aplicândpe diferite pandantive câte undiamant foarte fin. 

Rezumând, provocarea a con-stat în a crea o poveste în spateleunui brand nou. De multe oriîmi place să spun că vânddorinţe... şi nu bijuterii. Şi sperca experienţa mea să fieinspiraţie pentru toţi cei care îşicaută un drum în viaţă şi nu ştiucum să obţină acest lucru. 

De curând ai intrat pe unalt segment al pieţei deaccesorii. Despre ce estevorba? 

- Ideea s-a născut dintr-oaltă dorinţă de a dezvolta bran-dul Malvensky prin realizareaunui accesoriu nou pe piaţaromânească, ce să devină unstatement: eşarfa. În plan creativ,colecţia de eşarfe Marame reprezintă, de fapt, o reinventarea unui accesoriu etern, cu o put-ere de seducţie pe care fiecarefemeie o cunoaşte foarte bine şiun element din ecuaţia modeicare se remarcă prin versatilitateşi eleganţă perenă. 

Fiecare model de eşarfă areo poveste de spus prin motivegeometrice, simboluri şi colorit,iar toate împreună conturează universul magic şi misterios alfolclorului românesc. Din fiecarezonă a ţării am ales un anumemotiv, iar în jurul lui am încercatsă creez o naraţiune cât maidelicată şi misterioasă. ColecţiaMarame este o reinterpretareîn stil personal a tradiţiilorromâneşti, a locurilor şi amintir-ilor pe care le-am cunoscut încopilărie.  

Feedback-ul este foarte bun,oamenii au remarcat produsulcu toate detaliile lui, felul în carea fost promovat este apreciatatât de femei, cât şi de bărbaţi,mai ales că este un produs foartepotrivit pentru un cadou. 

”Îmi doresc caeşarfa să devină unitem de careclientele noastre săfie mândre” 

Am ales să lansez eşarfelela New York deoarece acolo suntca acasă, acolo sunt înconjuratăde familie şi prieteni. Evenimen-tul a fost făcut pentru ei, dar şipentru americanii carereacţionează extraordinar defiecare dată când port un baticcu motive tradiţionale. Reacţialor de uimire şi faşcinaţie m-amotivat să fac cunoscut acestmeşteşug, să îl promovez caparte integrantă din folclorulromânesc, ca o esenţă fină caredă, de fapt, parfumul ţării noastreşi îi subliniază personalitatea înfaţa străinilor. Filozofia colecţieipremium de eşarfe estecondensată în citatul de pe car-tonul de prezentare: “Tradiţiilecare au rezistat puterii Timpuluisunt cele care ne oferă cele maivaloroase lecţii de viaţă: pentru a fi sincer cu tine, trebuie să teîntorci mereu la rădăcini.” Fiecă sunt motive tradiţionale dinMaramureş, Bucovina, Harghitasau Moldova, suntem fascinaţicând descoperim frumuseţea şicomplexitatea meştesugului cele caracterizează. Mi-am doritsă traduc această artă delicatăîn piese şi accesorii purtabile,dar şi să ofer culturii româneştilocul pe care îl merită în modacontemporană. Îmi doresc caeşarfa să devină un item de careclientele noastre să fie mândre.Nu se mai produc la ora actualăeşarfe româneşti așa cum sepurtau pe vremuri şi cum amprimit moştenire de la bunici şistrăbunici. Îmi doresc ca acesteeşarfe să facă parte din mândriafiecărui român.

Fiind prinsă în acesteproiecte, cum reuşeşti să-ţi menţii forma?

- Merg la sală de 3 ori pesăptămână, am grijă ce şi cummănânc şi încerc să respect nişteparametri decenţi care să-mimenţină sănătatea la nivel optim.

Ce sporturi preferi şi practici?

- Îmi place foarte mult sămerg cu bicicleta, să înot, săschiez. Dar nu practic niciun sport de performanţă. Ci doarde plăcere în rarele momentede timp liber.

Eşti adepta unei diete dras-tice când vrei să slăbeştisau a unui stil de viaţăsănătos cu o alimentaţiepe măsură? 

- Varianta a doua este sin-gura ce funcţionează în cazulmeu şi nu recomand dietele dras-tice nimănui deoarece efectelepe termen lung nu sunt de dorit.Găsirea unui echilibru în toateeste singura soluţie. 

Ce planuri de viitor ai? La ce surprize să neaşteptăm? 

- Intenţionez să mă concen-trez pe extinderea brandului Mal-vensky cu o colecţie nouă deeşarfe pentru sezonul rece, pre-cum şi două colecţii noi de biju-teriii care să marcheze mo-mentele cel mai importante dinviaţa noastră. 

 

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

Daaa! Ştim expresia! “Ce-i asta? “ O nouă revistă apărută în oraşul tău! “Un pas spre sănătate”... Încearcă să o răsfoieşti şi vei descoperi lucruri interesante şi educative pentru toate vârstele.

Cele mai populare