Scapă organizat de kilograme

26 Iun 2014
După ce ai început să incluzi în rutina zilnică obiceiuri care te ajută să slăbeşti, acordă mai multă atenţie detaliilor, de pildă măsurarea porţiilor de mâncare, măcar o dată pe săptămână pentru că, involuntar, le poţi mări. După ce ai început să incluzi în rutina zilnică obiceiuri care te ajută să slăbeşti, acordă mai multă atenţie detaliilor, de pildă măsurarea porţiilor de mâncare, măcar o dată pe săptămână pentru că, involuntar, le poţi mări.

Diete pentru slăbit găsim la “fiecare colţ”. Cu un simplu „search” peGoogle ai intrat în lumea minunată a dietelor rapide şi sănătoasede slăbire. Nu le contestă nimeni, dar, înainte de toate, trebuie să-ţi faci un program drastic, mă refer să ai un stil de viaţă sănătos şi nu săsperi că, dacă te înfometezi sau nu îi vei da corpului aportul necesar devitamine, ai vreo şansă reală să dobândeşti trupul mult dorit. 

Pentru început, dincolo defaptul că ai conştientizat că ainevoie de o schimbare înalimentaţie şi stil de viaţă, tre-buie să planifici totul în detaliu.Scăderea în greutate rămâneo iluzie dacă o laşi în seamahotărârilor de tipul “voi mânca mai puţine dulciuri”. Secretuleste planificarea meselor şigustărilor şi respectarea orelorde sport.

Ştiu că nu se poate să baţidin palme şi imediat, dintr-opoſticioasă, să te transformiîntr-o persoană echilibrată, dar îţi poţi controla poſtele.Dimineaţa pregăteşte-ţi gustăripentru întreaga zi: fructe, alunenesărate, brânzeturi dieteticeetc. Ca să nu mai ai nici un felde ispită, elimină din bucătărieşi din cămară alimentele careconţin mult zahăr, sare şiconservanţi. Mănâncă fructeînainte de un desert cu conţinutcaloric ridicat, astfel nu veimânca o porţie prea mare.

Sportul are rolul lui în toatăpovestea şi nu trebuie să-luităm, dar dacă nu avem timpde sală putem face mişcaremergând pe jos sau încercândacasă câteva exerciţii uşoare.Orice tip de mişcare ne ajutăşi ne aduce un plus în luptacontra kilogramelor. Am con-cluzionat la începutul materi-alului să nu ne lipsim corpulde substanţele nutritive nece-sare pentru că nu facem altce-va decât să ne îmbolnăvim.Micul dejun trebuie să fie unobicei zilnic. Fibrele, proteinelefără prea multă grăsime şifructele compun micul dejunideal care îţi dă energie şi ţinefoamea departe până la prânz.

După ce ai început să incluziîn rutina zilnică obiceiuri carete ajută să slăbeşti, acordămai multă atenţie detaliilor,de pildă măsurarea porţiilorde mâncare, măcar o dată pesăptămână pentru că, invol-untar, le poţi mări.

Din acest moment puteţiîncerca orice dietă credeţi căvi se potriveşte, dar, cu risculde a mă repeta, nu încerca şiînfometarea sau privarea cor-pului de substanţele nutritivenecesare.

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

Daaa! Ştim expresia! “Ce-i asta? “ O nouă revistă apărută în oraşul tău! “Un pas spre sănătate”... Încearcă să o răsfoieşti şi vei descoperi lucruri interesante şi educative pentru toate vârstele.

Cele mai populare